Tuesday, July 12, 2011

My Baby You (Sneak Peek)

Hey, Assalammualaikum :D

Dah lama gila tak update blog :3
hahaha so here am I standing before you

okay dina. merepek je kerja -.-

Nak tunjuk something ni hikhikhik :3

klik gambar untuk tumbersaran :P


Okay, saya tersangatlah jakun :3
hahaha tapi ingat senang ke nak ada selebriti reply tweets? eheee :3
tapi kann, kak Shila Amzah ni sangat rajin ber-tweet-tweet layan fans :D
hehehe iloveyou kak Sha :'D sekali sekala menggedik :3

Back to the main point :3
This post nak promosikan cerpen baru :D
dina, gediknya nak ada promosi segala. ingat best ke?
Hehe saja nak buat lain dari yang selalu dina buat hehe.
InsyaAllah, full cerpen akan di-upload dalam minggu ni juga :)
if tak ada, sila baca post ni balik.lols

Dan nak tulis cerpen ni agak terbelit sikit otak -.-
so, if kalau ada yang tak berapa nak faham jalan cerita,
minta maaf ye :3
Siapa yang follow Dina punya twitter maybe tau la,
betapa Dina bersusah payah menulis cerpen ni :3
jadi, followlah twitter saya. lols. jk



So, here we go :)



Sneak Peek :3




“Cousin aku sekolah situ,” Isabella memberitahu tanpa ditanya.

Err, aku tak tanya pun. “Oh,kawan aku pun sekolah situ,”

“Cousin aku kata dia kawan kau. Haha merepek je,”


<3


“Aku dah jadi doctor sekarang.”

“SPM pun tak lepas lagi, dah jadi doktor,” kutuk Ash tanpa nada berserta senyuman mengusik.

“Kita tak perlukan apa-apa sijil untuk jadi matang dalam kehidupan,”Emir mengangkat kening dua kali



<3



I will soothe you if you fall,

I’ll be right there if you call,

You’re my greatest love all.



Ada rupa sneak peek tak?
Tak ada? haha tak apalah.
First try :3
hihi
Leave your comments :)


Okay,Salam.
Bye, till then :)
Much loves,
AddinaEzlia <3


p/s : This month busy untuk hari sukan -.-




No comments: